2014. március 1., szombat

Itt is....

Lényegében sok újdonság nincs. Még a vidiposzt várat magára..
Rohangálok itt na.. Majd..
Türelem, ha nem lesz akkor ez van.. ^^

Blogolon a helyzet nekem kezd kissé... Hogy mondhatnám finoman.. Ellepik a szentek, a rémek..
És mindkettőt mondvacsináltnak látom épp.. (mondvaírtnak)..
Igy lézengek itt..

Este csaviztam kicsit.. Akadt 1-2 cifra dolog.. De nem vészes.. :D
(oh pedig megfogadtam hogy csak fényezem magam.....)
Itthon még volt időm pihenni, majd jött Moncsika megőrzésre.. Hát.. Találnak ki gyerekeknek igen fárasztó játékokat ezt már látom.. Az agyam lezsibbadt.. De tényleg..
De ezen is túl vagyok.. 

2 megjegyzés:

vagyok írta...

vagyok. nemsoká máshol is. csak kell valami meleg fürdő. a citromokon már túlvagyok :)

Lucifer* írta...

Jóó.. én is.. akadok. :D

Megjegyzés küldése