2014. június 21., szombat

Laza, konyhás...

Ma lazás napot tartottunk..
Reggel eldobtam szomszédnénit sárga buszhoz.. Ment nyaralni és azé börönd neki már nehéz..
Aztán haza, és tovább nagy bevásárólni.. ^^
Már ott elmélkedtünk haverral hogy mit együnk.. Majd beötlött neki hogy borsó pöri......
Meg vagyok én ezekkel áldva..
Hát vettünk borsót, olyan héjas frisst.. Mondtam hogy azt bizony ő fejtegeti.. :D:D
Meg vettünk ezt-azt.. Sokat.. :)
Itthon kis relax.. Majd nekiállt fejtegetni, én meg elmentem földre locsolni.. Hiába vártam esőt..
Majd fözőcske..
Persze ehez nokedli kell..
Nemtom háziasszonyok hogy vannak ezzel.. Én baroomiraa utálom csinálni.. De különben az a kisebb herce.. Utána mosogatni azt a ragacsot.. blááá..
Az után dobhatom ki kb a mosogatószivacsot.. Ezt hoggy???
Nade..
Mellé kis kolbi sütve..
Isteni.. meccs mellé.. :D:D

4 megjegyzés:

vagyok írta...

jó dolog a nokedli (csinálás) ^^

Lucifer* írta...

Mosogatás? :p :D

Aloha írta...

Jó kis zöldborsópöri, de rég csináltam. Bátor vagy, hogy bevállaltad a nokedli készítést, az én fiaimnak sosem sikerül....:-D Maradnak a bolti csőtésztánál ha pörköltöt főznek. Utána való mosogatás....na az egy jó móka, én hidegvízben jól beáztatom rögtön, megpróblom kikaparni a ragacsot vízzel feloldva és után mosom csak szivaccsal. Azért néha nekem is landol a szivacs!:-)

Lucifer* írta...

Én profin megcsinálom, csak a mosogatás nem az..
Na szivacs kuka is lett.. :D

Megjegyzés küldése