2014. július 27., vasárnap

Jó sok..

Na a pár nap eltelt intézendőkkel.. 
Mármint az eleje..  :)

Aztán többi pár nap ivászattal, bulizással..
Sok-sok pálinkával.. sok házival..

Elmondások szerint vége felé már vizes pohárból ittam.. Hmmm..
Kizárt mert én ugy emlékszem hogy nem.. ^^  :DD

Szóval pár nap az kompletten igy elment, azért még érzem... 
Van ilyen..

Csütörtökön megyek ki.. Netem úgy néz ki lesz.. Ami jó..
Közbe hívtak másik helyről is.. Na persze ha beindul akkor.. Ehh..
Nade ide már eligérkeztem.. Ennyi..


Volt azért némi kúltúr est is.. Azaz még péntek eleje Ebetéknél..
Ahol afféle kiscsaládi összejövetel volt..
Bogrács, grill, gyerekek...:D
Na azok elvoltak..
(ott kezdőtött a pálinkászat)
Mi is elvoltunk.. egyre inkább.. 

Aztán még rámsózták Moncsika tengeri malacát.. 
Öhm.. Naja..
Haveromra marad.. :D

Lenne mit mesélgetni, de még olyan nap van.. 
Akár aznap.. 
jahm.. Fogalmam nincs mikor aludtam utoljára..
Baromia összemosódik minden már.. :D

Ui: Lassan összeszedem..
Ma még elég hmm állapot volt.. Igy mikor vásároltunk, néha a bolt hütőjébe bedöltem ugy deréktól fölfele.. kicsit pihenni... :DD

2 megjegyzés:

Thalia írta...

pálinkászat
Tetszik ez a kifejezés, felveszem a repertoárba.

Lucifer* írta...

;)
Én tudok újakat.. Nekem fel sem tűnik mommentán..

Megjegyzés küldése