2014. december 20., szombat

Mese-mese...Se.....

Rég írtam megint, de....
Legalább már egész előre haladósba vagyok.. ^^
Takaritás kész, a másnak beígért ajtó csere is.. Meg sokminden egyéb..
Voltam másodszor is péknémasszőrnél.. Há még a hajam is éreztem utána.. :DD


Próbáltam edzegetni, leginkább erősíteni.. Ezt a második után feladtam, mert éreztem már csuklóm.. :((
Ugy érzem ennek még nincs itt az ideje..

A csuklómban lévő gumó annyira nem akar eltünni mint amennyire én szeretném.. De mostmár várok januárig, mert ugye doki már szabin..
Na majd kiderül mi is ez most.. :/


Anyuciék 22-én jönnek haza.. Nagy öröm.. Tök jóó..
Szép karácsony lesz ez.. bár hónak még mindig örülnék.. eh.. de annyira nem mondja..

De ez majd ugyis akkor derül ki ahogy ezek időjósolnak, ugyhogy remény még van.. ^^

A műfenyőt is összeraktam már.. Igen vettem olyat.. 

Egyszerübb lesz ez igy.. Nem kell faragni, nem hullik, és nem kell rohangálni érte minden évben.. Pont..
Díszitve még nincs, azt majd anyuciékkal 24-én..
Még sütés van hátra.. ^^

És elmélkedem almás-fahéjas töltelékű bejglin...
Aki csinált nyugodtan kiabáljon ide valami ötletet, receptet.. ;)
Nade gyorsan mert vasárnap azt már csinálnom kell.. :DDD

No cumpik addigis..  :****

2 megjegyzés:

Megjegyzés küldése